08:53 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

مواد شوینده

قیمت مواد شوینده تا ۴۰ درصد گران شد / زمان اجرا
نماد برتر- رییس هیات مدیره انجمن صنایع شوینده از افزایش قیمت ۴۰ درصدی پنج قلم کالا و ۳۰ درصدی بقیه محصولات خبر داد و گفت: شرکت ها از آخر این هفته می‌توانند این تغییر نرخ را اعمال کنند.
قیمت انواع شوینده ۳۰ درصد گران تر شده که منطقی است
نماد برتر- رئیس اتحادیه مواد شوینده افزایش ۳۰ درصدی قیمت انواع شوینده طی سال جاری را منطقی دانست و گفت: بیش از ۹۰ درصد محصولات تولید داخل است.
هنوز با افزایش قیمت شوینده‌ها موافقت نشده است
نماد برتر-رئیس هیات مدیره انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی ایران اعلام کرد که سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان هنوز با افزایش قیمت محصولات شوینده و بهداشتی موافقت نکرده و میزان افزایش قیمت در آینده هم بستگی به توافق تولیدکنندگان با سازمان حمایت دارد.
مراقبت از بیماران کرونایی در منزل
نماد برتر- به گفته متخصص پزشکی اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، بیماران مبتلا به کرونا با علائم خفیف را می‌توان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در منزل تحت مراقبت قرار داد.
کرونا تقاضای بسته‌بندی را افزایش داد
نماد برتر- رئیس اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ از کاهش صادرات در این صنعت در سال ۱۳۹۸ نسبت به سال ۱۳۹۷ خبر داد و گفت که ویروس کرونا در مقطع کوتاهی که مرزها بسته شده بود بر صادرات این صنعت تاثیر منفی گذاشت، اما به دلیل افزایش تولید اقلام بهداشتی، ضدعفونی و حتی برخی انواع مواد غذایی، تقاضای بسته‌بندی چاپ در زمان کرونا افزایش داشته است.
توصیه‌های محیط زیست برای صرفه‌جویی در مصرف آب
نماد برتر- در پی افزایش ۲۰ درصدی مصرف آب در کشور، مدیر کل دفتر آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: متاسفانه شیوع بیماری کرونا با سنت خانه‌ تکانی در روزهای پایان سال همزمان شده است بنابراین باید با رعایت نکاتی مصرف آب را مدیریت کنیم.
افزایش 50 درصدی صادرات به اوراسیا
نماد برتر- وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: صادرات ما به اوراسیا در طول سه ماه گذشته 50 درصد افزایش یافته است.
صادرات ۷۰ تنی حوله‌های نانویی به کشورهای همسایه
پایگاه خبری راد: محققان یکی از شرکت‌های فناور با استفاده از نانو ذرات نقره توانسته حوله‌های آنتی باکتریال تولید کند و در فاز اول موفق به صادرات ۷۰ تنی این حوله به کشورهای CIS شد و کسب بازارهای روسیه و ترکمنستان فاز دوم هدف‌گذاری این شرکت به شمار می‌رود.
سیل‌زدگان چقدر سیمان رایگان گرفتند؟
پایگاه خبری راد: دبیر ستاد کمک‌های بنیاد مستضعفان در سوانح طبیعی میزان کمک‌های صورت گرفته از سوی این بنیاد به مناطق سیل زده را پس از وقوع سیل اخیر در کشور اعلام کرد.
گردآوری میزان خسارت سیلاب به واحدهای صنفی
پایگاه خبری راد: رئیس اتاق اصناف ایران گفت: جلسات ستاد مدیریت بحران در اتاق اصناف ایران ادامه دارد و همکاران ما در این ستاد در حال گردآوری میزان خسارات سیلاب به واحدهای صنفی هستند و براساس دستور دادستانی کل کشور کمک‌ها (نقدی و غیرنقدی) به هلال‌احمر و کمیته امداد امام خمینی (ره) سپرده شد.
شست‌وشوی غیربهداشتی پوشاک در واحدهای غیرمجاز
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه خشکشویی و لباسشویی با انتقاد از فعالیت برخی اپلیکیشن‌ها در حوزه اصناف گفت: مخالفتی با فعالیت کسب و کارهای نوین نداریم اما این برنامه‌ها به جای آن‌که رابط مشتری و فروشنده باشند، خود وارد عمل شده و به فعالیت های صنفی می پردازند.
نرخنامه مهمان‌پذیرهای تهران به‌روز می‌شود/ تعیین تخفیف‌های نوروزی تا ۱۰ روز دیگر
پایگاه خبری راد: رییس اتحادیه مهمان‌پذیران شهر تهران از برگزاری جلسه‌ای برای تعیین خدمات و هزینه‌های مهمان‌پذیرها در ایام عید نوروز ظرف ۱۰ روز آینده خبر داد.
برای شست‌وشوی فرش چقدر باید هزینه کرد؟
پایگاه خبری راد: رییس اتحادیه قالی‌شویان تهران بزرگترین معضل این صنف را فعالیت واحدهای غیرمجاز دانست و گفت: در سال جاری با وجود افزایش قیمت مواد شوینده و دستمزد، افزایش نرخ خدمات لحاظ نشده است.
فروش مواد غذایی به نصف قیمت در بازارهای روز ترکیه
پایگاه خبری راد: مقامات ترکیه برای مقابله با رشد چشمگیر قیمت مواد غذایی، بازارهایی را برای فروش مستقیم و ارزان سبزیجات و صیفی‌جات به خریداران افتتاح کردند.
کاهش مصرف آب در قالی‌شویی‌ها با نصب سامانه نانوساختار محققان کشور
پایگاه خبری راد: محققان یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان غشاهای نانوساختاری را عرضه کردند که قادر است آب "خاکستری" را برای مصارف روزانه تصفیه کند و به گفته آنها در حال حاضر این سامانه برای برخی از کارواش‌ها و کارگاه‌های قالی‌شویی نصب شده و منجر به کاهش مصرف آب شده است.